dimarts, 24 d’abril del 2012

Setmana dels compositors

Un petit texte inspirador per començar la setmana dels compositors que es cel·lebra a l'Escola de Música de Nou Barris aquests dies d'abril del 2012. Esteu tots convidats, cada dia a les 18 i a les 19:30h. Aquest texte és de la Clara Garcia Collado i l'hem trobat a: http://relatsencatala.cat/relat/piano/967212

Sempre que puc, obro una petita gran capsa negra que tinc, plena de tecles blanques i negres, que cada una em dóna un so diferent, llavors em deixo portar, vaig movent els dits sobre les tecles, sobre totes i cada una d'elles, sense voler arribar a formar una simfonia, deixo que els dits em vagin lliscant sobre totes i cada una de les tecles, en la immensitat dels sons gairebé infinits que puc arribar a crear, en la música que estic creant, en la melodia que estic somiant. Em sento atreta, per aquesta petita gran capsa negra, m'ha capturat, m'ha atrapat, m'ha emocionat. Com tota una vida m'he passat dedicant-la en aquest petit gran instrument, com els anys han passat i continuo essent-hi, continuo cada tarda que puc, obrin la tapa d'aquella capseta negra que ocupa una gran part del menjador de casa, em sento al tamboret, i em perdo entre els bemolls, sostinguts, corxeres i semi corxeres, s'hem perden les mans
per les tecles amb les fuses i les semifuses, em fan parar boja les alteracions, i les lligadures i llavors es quan inconscientment els dits s'esbargeixen sols per les tecles, altre cop creant, melodies infinites que mai més es repetiran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada