dijous, 14 d’octubre del 2010

Michael Andreas, un nou prodigi...

Aquest nen ja és força conegut en el món dels professionals del piano.

Però us en vull fer ressò i compartir amb vosaltres diverses curiositats, que fins avui no havia aconseguit relacionar.

Primer, per a presentar-vos-el, us remeto al reportatge que li va fer Radio Televisió Espanyola.




La història és curiosa:

- Una antiga professora meva, la Neus, em va explicar que tenia de veí aquest nen i que el sentia estudiar moltes hores al dia. Que disfrutava tant escoltant-lo...
- Un antic alumne meu, l'Héctor, em va preguntar si el coneixia i com devia estudiar per ser tant bo...
- En alguna conversa entre companys del departament de piano també havia sortit el seu nom i havíem comentat qué interessant que deu ser conèixer-lo...
- Una alumna meva, l'Andrea, em va passar un DVD amb la grabació d'un concert preciós i al final hi havia un documental semblant al que us he remès.

Aquest documental és el que m'ha obert els ulls:

- he vist que el Michael ha estudiat amb el professor Guenadi Dzuvenko, que havia estat professor meu durant un període de temps post-graduada.
- he reconegut que l'escola on estudiava amb aquest professor és l'escola Luthier, de Barcelona, on jo havia treballat.
- finalment la mare del nen m'ha sigut molt familiar: és com la mare d'un nen de 4 anys que havia tingut jo a l'escola Luthier, que em preguntava molt com ajudar-lo a casa, quines cançons cantar amb ell a casa...

Doncs si, pensant, pensant i buscant vídeos on es veu el nen de més petit, resulta que aquest Michael és aquell mateix nen menudet i tímid que vaig tenir jo a classe de llenguatge en el grup de 4 anyets !!!

M'han vingut tants records de cançons, dibuixos i balls que vam fer...
algunes de les seves preferides: "Les campanes de Salom", "Dalt del cotxe"...

Quina alegria veure com en 4 anys ha viscut tantes experiències !
Com m'alegro d'haver conegut aquell nen tot just en el seus inicis !!!

Molta sort a ell!
Moltes felicitats al professor que l'ha guiat durant aquest temps !
i sobretot Moltíssimes Felicitats a la seva mare per tota la seva dedicació !!!!

Espero que tots els nens que estudien piano el segueixin com un petit "ídol" i s'animin a seguir disfrutant amb el piano tant com ell disfruta !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada